fredag 6 maj 2011

You're only young once, so be bad, break the rules, get caught and make it count.

Hejsan (:
Har inte så mycket att skriva, men jag sitter i alla fall vid datan och käkar glass. Mums! Haha, onyttig jag känner mig.. Men men alla måste vi ha lite glass då och då! ^^ Justee, jag sa ju att det skulle bli bättre väder idag. Är man awesome eller är man awesome? Men nej, det var faktiskt pappa som sa det till mig.. Men jaja, nog om det nu. Försöker logga in på msn också vilket inte går så bra, det är något fel och jag fattar ingenting men det blir säkert bra igen. Juste, glömde säga att vi vann dagens blogg hos Ebba, tack sötnos! --> www.ebbisbebis.blogg.se <--
Imorgon ska jag väl inte göra något speciellt, ska kanske jobba lite i affären. Men på söndag åker jag in till stan och träffar Julanda, awesome! Vi ska antagligen gå runt på stan en stund och träffa lite folk. Oj, det blev visst ganska mycket!

Nu går det att ladda upp bilder normalt igen!

// mattan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar