tisdag 3 maj 2011

Snö i maj?




Hejhej :)
Just nu sitter jag och Jessica i mitt rum och chillar galet. Haha, Jessica försöker komma på olika saker man kan göra av köttfärs. Hehe ja.. Det går ju sådär.
Juste, jag kan ladda upp bilder nu men man kan bara göra så att den kommer över inlägget, men det är ju bättre än inget.
Idag har det varit filmdag ju, det var faktiskt roligare än jag trodde. Man skulle vara i grupper och jag är med Markus, Lucas och Lollo. Bästa att jag fick vara i samma grupp som Lollo ju! Vi ska göra en egen kort film, haha våran är så cp men den är samtidigt awesome ^^
Nu ska jag vara så jobbig som alla andra och klaga på att det snöar i maj. När jag vaknade imorse så märkte jag inget först men när jag märkte det så trodde jag att jag typ såg i syne eller något, haha ^^ Och så regnade det ju hela dagen, as jobbigt.. Men vi får hoppas att det blir bättre väder i veckan!
Nu ska jag vara lite social, bloggar med sen.


// mattan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar