onsdag 2 februari 2011

Haha cp xD

Haha ja som ni märkte så gästbloggade Jessica idag ;) Haha hon är cp jag veet! Men jag älskar henne ändå ;D <3 Jag menar, vem är inte cp lixom? x)
Men jaja, som ni fick veta tidigare idag har jag varit med Jessica efter skolan. Skit kuul asså! Vi har alltid as kul tillsammans och är typ galnast i heela världen. Jag varnar er, kom inte för nära asså..
Haha, nerå så farliga är vi inte x)
Aja, nu sitter jag iaf vid datan och musikar och chattar med några på facebook. (Som vanligt jag veet! xD)
Det är fortfarande fel på min mobil..jag måste verkligen lämna in den! Det här är inte kul asså.. :( Men som ni alla veet så är jag smartast i heela världen! :D (Fast näe..) Men jag kom iaf på att det kanske är mitt headsett (jag vet fortfarande inte hur det stavas) som är trasigt och inte min mobil :D Så jag ska testa med ett annat! Bara för att jag är bääst! :D Hehe.. ;)
Men ikväll klockan åtta är det glee! :D Yeeeeeey!! :D Det är typ den bäästa serien i heela världen!
I helgen ska jag vara själv hemma, mamma och pappa ska typ på någon cp kryssning med några kompisar och lämnar mig helt själv här hemme lixom.. :( Vad är det för stil egentligen..? :'( Haha, näe skämta bara ;) Men Ella kanske kommer ut så då kan jag ju vara hos henne :D Hoppas att hon kommer ut!
Men nu måste jag verkligen sluta innan det blir ett föör långt inlägg..som det redan är, men men..
Aja hejdå så länge <3


Jag och Ella som brandmän x) <3

Ella i brandbilen ;)

Jag i brandbilen ;)

// mattan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar